Biuletyn Informacji Publicznej
Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu - 2 ZP/PN/3/2020


Autor dokumentu: Joanna Jakubiec
Osoba publikująca: Joanna Jakubiec Data publikacji: 2020-01-23 16:47:34
Osoba modyfikująca: Joanna Jakubiec Data modyfikacji: 2020-03-26 13:35:17
Wyświetleń dokumentu: 2110

1.  Przedmiot zamówienia

1.1     Rodzaj zamówienia: dostawa

1.2   Przedmiot zamówienia: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu - 2 zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

1.2.1  Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.03.2020 do 31.12.2021 roku -

            C21     - 500 000 kWh

1.2.2 Po przeprowadzonym postępowaniu Sprzedawca (dostawca energii) zawrze umowę na dostawę energii elektrycznej dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu.

1.2.3 Operator Systemu Dystrybucyjnego:  TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Oddział w Gliwicach, ul. Portowa 14a, 44-102 Gliwice.

1.3.      Podwykonawcy:

1.3.1.   Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

1.3.2.   Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

1.3.3.   Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

1.3.4.   Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

1.4.      Kod CPV 09310000 – 5       Elektryczność

1.5       Miejsce realizacji: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu.

Załączniki do pobrania
ZałącznikData plikuRozmiar pliku
ogloszenie-o-zamowieniu_1289.pdf2020-01-23 16:46:374.36 MB
siwz_1634.pdf2020-01-23 16:46:408.14 MB
zalacznik-nr-5-do-siwz---istotne-postanowienia-umowne_1820.pdf2020-01-23 16:46:414.14 MB
zalaczniki-nr-1--2--3--4-do-siwz_1746.doc2020-01-23 16:46:41119.00 KB
pytania-i-odpowiedzi_1746.pdf2020-01-28 14:13:401.46 MB
informacja-z-publicznego-otwarcia-ofert_1971.pdf2020-01-31 11:31:35622.27 KB
informacja-o-wynikach-postepowania_1571.pdf2020-02-18 13:29:54569.47 KB
ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia_1807.pdf2020-03-26 13:35:101.21 MB

Historia dokumentu
WersjaDataZmodyfikowane przez
Wersja 1 2020-01-23 16:47:34Joanna Jakubiec
Wersja 2 aktualna 2020-01-28 14:13:42Joanna Jakubiec
Wersja 3 2020-01-31 11:31:53Joanna Jakubiec
Wersja 4 2020-02-18 12:55:57Joanna Jakubiec
Wersja 5 aktualna 2020-03-26 13:35:17Joanna Jakubiec