Przedmiot zamówienia
1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa
1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc
w Orzeszu
1.2.1 Przedmiotem zamówienia są Dostawy wyrobów medycznych i innych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, części od 1 do 13.
1.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamówienia wraz z informacją zawierającą:
dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, termin ważności, instrukcję obsługi, zasady bezpieczeństwa użytkowania.
Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu (w formie ulotki), muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,. Wszystkie dane muszą być podane w języku polskim.
1.2.3 Zaoferowane produkty muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i Unii Europejskiej, zgodnie z obowiązującym prawem.
1.2.4 Oferowane produkty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego.
1.2.5 Termin przydatności oferowanych produktów nie krótszy niż 75% terminu określonego przez producenta, licząc od daty wydania produktu Zamawiającemu,
1.2.6 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy.
1.2.7 Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.
1.2.8 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 – 13:00.
1.2.9 Dostawy należy realizować sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.07.2021 roku.
1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
1.2.11 Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ, części 1-13 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części.
1.2.12 W przypadku czasowego braku wyrobu medycznego, należy go wycenić podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności.
1.2.13 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży.
1.2.14 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji.
Załącznik | Data pliku | Rozmiar pliku |
---|---|---|
ogloszenie-o-zamowieniu_1845.pdf | 2020-07-28 14:49:49 | 422.66 KB |
siwz_1340.pdf | 2020-07-28 14:49:53 | 8.67 MB |
zalacznik-nr-1-do-siwz---formularze-asortymentowo-cenowe_1686.xls | 2020-07-28 14:49:54 | 352.50 KB |
zalacznik-nr-5-do-siwz---umowa-projekt_1360.pdf | 2020-07-28 14:49:55 | 4.12 MB |
zalaczniki-nr-2--3--4--6-do-siwz_1625.doc | 2020-07-28 14:49:55 | 132.00 KB |
ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia_1389.pdf | 2020-08-04 14:55:55 | 200.26 KB |
pytania-i-odpowiedzi--zawiadomienie-o-zmianie-siwz_1410.pdf | 2020-08-04 14:55:59 | 10.95 MB |
zmieniony-04082020-zalacznik-nr-5-do-siwz---projekt-umowy_1714.pdf | 2020-08-04 14:56:00 | 4.02 MB |
informacja-z-publicznego-otwarcia-ofert-w-przetargu-nieograniczonym_1062.pdf | 2020-08-11 14:19:23 | 1.31 MB |
informacja-o-wynikach-postepowania-—-na-str_1711.pdf | 2020-09-07 14:45:22 | 1.28 MB |
ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia_1581.pdf | 2020-10-07 16:19:33 | 325.72 KB |
Wersja | Data | Zmodyfikowane przez |
---|---|---|
Wersja 1 | 2020-07-28 14:50:20 | Joanna Jakubiec |
Wersja 2 | 2020-08-04 14:56:36 | Joanna Jakubiec |
Wersja 3 | 2020-08-11 14:19:28 | Joanna Jakubiec |
Wersja 4 | 2020-09-07 14:45:35 | Joanna Jakubiec |
Wersja 5 aktualna | 2020-10-07 16:19:46 | Joanna Jakubiec |