Biuletyn Informacji Publicznej
Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Zakup respiratora z wyposażeniem dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu ZP/PN/10/2020


Autor dokumentu: Joanna Jakubiec
Osoba publikująca: Joanna Jakubiec Data publikacji: 2020-10-16 14:53:07
Osoba modyfikująca: Joanna Jakubiec Data modyfikacji: 2020-11-12 14:47:40
Wyświetleń dokumentu: 2191

Przedmiot zamówienia

1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa

1.2 Przedmiot zamówienia: Zakup respiratora z wyposażeniem dla Szpitala Chorób Płuc
w Orzeszu.

1.2.1 Przedmiotem  zamówienia jest zakup 1 respiratora wraz z 5 obwodami podwójnymi do wentylacji inwazyjnej, 10 obwodami pojedynczymi do wentylacji nieinwazyjnej, 2 adapterami portu wydechowego do obwodu podwójnego i 6 maskami do nieinwazyjnej wentylacji dla Szpitala

Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Wymagane parametry techniczno-użytkowe, wymagane warunki w zakresie gwarancji, szkoleń określa Załącznik Nr  1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego, dokonać  instalacji, przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, przedłożyć w dniu  dostawy karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.

Okres gwarancji Wykonawca określa w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ (nie krócej jednak niż 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego).
Termin dostawy Wykonawca określa w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ (nie dłużej niż 21 dni kalendarzowych).

Załączniki do pobrania
ZałącznikData plikuRozmiar pliku
ogloszenie-o-zamowieniu_1233.pdf2020-10-16 14:52:48400.10 KB
siwz_1823.pdf2020-10-16 14:52:528.96 MB
zalacznik-nr-1-do-siwz---opis-przedmiotu-zamowienia_1807.doc2020-10-16 14:52:52211.50 KB
zalaczniki-nr-2--3--4--6-do-siwz_1598.doc2020-10-16 14:52:52119.00 KB
zalacznik-nr-5-do-siwz---projekt-umowy_1740.pdf2020-10-16 14:52:53265.79 KB
ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia_1921.pdf2020-10-22 13:47:06200.24 KB
pytania-i-odpowiedzi_1978.pdf2020-10-22 13:47:072.61 MB
zmieniony-22102020-zalacznik-nr-1-do-siwz---opis-przedmiotu-zamowienia_1620.doc2020-10-22 13:47:08211.00 KB
informacja-z-otwarcia-ofert_1067.pdf2020-10-29 14:48:10367.11 KB
informacja-o-wynikach-postepowania-—-na-str_1133.pdf2020-11-12 14:49:00459.46 KB
ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia_1085.pdf2020-12-10 14:49:17294.53 KB

Historia dokumentu
WersjaDataZmodyfikowane przez
Wersja 1 2020-10-16 14:53:07Joanna Jakubiec
Wersja 2 2020-10-22 13:47:13Joanna Jakubiec
Wersja 3 2020-10-29 14:48:15Joanna Jakubiec
Wersja 4 aktualna 2020-11-12 14:47:40Joanna Jakubiec
Wersja 5 2020-11-12 14:49:16Joanna Jakubiec
Wersja 6 aktualna 2020-12-10 14:49:21Joanna Jakubiec