Biuletyn Informacji Publicznej
Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków opatrunkowych 3/2015


Autor dokumentu: Administrator Biuletynu
Osoba publikująca: Administrator Biuletynu Data publikacji: 2015-03-23 21:49:31
Osoba modyfikująca: Administrator Biuletynu Data modyfikacji: 2015-06-15 21:57:28
Wyświetleń dokumentu: 2201

Orzesze: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 40187 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych Kod CPV: 33600000-6, 33141112-8, 33631600-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2, pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 do SIWZ. Metodyka badań powinna być dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa max. do 48 godz. od chwili zamówienia telefonicznego/ fax lub e-mail. Dostawa w godzinach 8:00 - 13:30. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Ilości podane w załączniku Nr 2 pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości pakietu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.12-8, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadanie zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpią zmiany publiczno-prawne (np. dot. podatku VAT) skutkujące zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy, d) w wyniku nadzwyczajnej zmiany okoliczności, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, e) wystąpi przypadek zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (w takiej sytuacji dopuszcza się zmianę na nowy produkt a tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie), f) wystąpi przypadek wprowadzenia przez uprawnione organy zmian cen urzędowych na produkty objęte umową skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy (w takiej sytuacji strony będą rozliczać dostawę wg cen urzędowych).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEKI RÓŻNE (tabletki).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE (tabletki) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 1.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEKI RÓŻNE (ampułki).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE (ampułki) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEKI RÓŻNE ( krople, maści, wziewne).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE ( krople, maści, wziewne) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ANTYBIOTYKI i LEKI PRZECIWGRUŹLICZE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANTYBIOTYKI i LEKI PRZECIWGRUŹLICZE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 4.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LEK ONKOLOGICZNY VINORELBINA.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEK ONKOLOGICZNY VINORELBINA zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 5.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEKI RÓŻNE (tabletki, ampułki, wziewne).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE (tabletki, ampułki, wziewne) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 6.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LEKI PSYCHOTROPOWE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI PSYCHOTROPOWE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 7.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PŁYNY INFUZYJNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY INFUZYJNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 8.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŚRODKI ODURZAJĄCE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI ODURZAJĄCE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 9.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY OPATRUNKOWE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 10.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PIELUCHOMAJTKI.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIELUCHOMAJTKI zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 11.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 12.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: LEKI ONKOLOGICZNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI ONKOLOGICZNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 13.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: LEKI ONKOLOGICZNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI ONKOLOGICZNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 14.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: LEKI DO ZESTAWU PRZECIWSTRZĄSOWEGO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI DO ZESTAWU PRZECIWSTRZĄSOWEGO zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 15.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: LEKI RÓŻNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 16.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: LEKI RÓŻNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 17.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: LEKI RÓŻNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 18.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: LEKI PRZECIWZAKRZEPOWE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI PRZECIWZAKRZEPOWE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 19.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: LEK ONKOLOGICZNY.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEK ONKOLOGICZNY zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 20.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: LEK WZIEWNE.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEK WZIEWNE zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 21.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5

SIWZ
załącznik nr 2
 

Numer ogłoszenia: 40799 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 40187 - 2015 data 23.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Szpital Chorób Płuc Orzesze, ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, fax. 032 2215920.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

Miejsce, w którym należy dodać tekst: załącznikI.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEKI RÓŻNE ( krople, maści, wziewne). 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5 CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŚRODKI ODURZAJĄCE. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5 CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PIELUCHOMAJTKI. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95 2. okres gwarancji w dniu dostawy do Zamawiającego - 5.

Załączniki do pobrania
ZałącznikData plikuRozmiar pliku
siwz_zppn32015_1623.doc2015-03-23 21:49:15201.50 KB
pakiety-orzesze-2015-poprawione-10_03_2015_1219.xls2015-03-23 21:49:2695.50 KB
pytania-i-odpowiedzi_1965.pdf2015-03-24 21:52:11351.47 KB
ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia_1628.pdf2015-06-15 21:57:2395.15 KB

Historia dokumentu
WersjaDataZmodyfikowane przez
Wersja 1 2015-03-23 21:49:31Administrator Biuletynu
Wersja 2 2015-03-24 21:52:17Administrator Biuletynu
Wersja 3 aktualna 2015-06-15 21:57:28Administrator Biuletynu