Biuletyn Informacji Publicznej
Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Dostawa, dzierżawa oraz serwisowanie koncentratorów tlenu dla potrzeb Domowego leczenia tlenem ZP/PN/12/2017


Autor dokumentu: Joanna Jakubiec
Osoba publikująca: Joanna Jakubiec Data publikacji: 2017-10-19 14:21:11
Osoba modyfikująca: Joanna Jakubiec Data modyfikacji: 2017-10-26 11:51:09
Wyświetleń dokumentu: 8947

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, najem oraz serwisowanie 146 koncentratorów tlenu z przeznaczeniem do używania przez pacjentów (użytkowników) zakwalifikowanych do domowego leczenia tlenem w miejscu zamieszkania pacjenta (Urządzenia do podawania tlenu: KOD CPV: 33157800-3, Medyczna aparatura oddechowa KOD CPV: 33157400-9, Urządzenia do terapii tlenowej Kod CPV: 33157810-6).

2. Koncentratory tlenu wykorzystywane będą do przewlekłego leczenia tlenem pacjentów (użytkowników) w warunkach domowych, w oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia zawarty z Najemcą (usługa Domowego Leczenia Tlenem) na terenie województwa śląskiego, stan na dzień 19.09.2017 roku:

Rybnik – 6 szt,
Żory – 21 szt,
Tychy – 37 szt,
Lędziny – 2 szt,
Bieruń – 9 szt,
Kobiór – 2 szt,
Wyry – 2 szt,
Gostyń – 3 szt,
Orzesze – 19 szt,
Mikołów – 18 szt,
Ornontowice – 4 szt,
Łaziska Górne – 14 szt,
Ustroń – 1 szt,
Katowice – 1 szt,
Ruda Śląska – 1 szt,
Stanowice – 2 szt,
Czerwionka-Leszczyny – 4 szt.

 

3. Wynajmujący dostarczy Osprzęt Medyczny na swój koszt do w terminie do dnia 24.11.2017 - 16 sztuk oraz do dnia 01.12.2017 - 130 sztuk do Użytkowników wskazanych przez Najemcę w wykazie, który zostanie przesłany Wynajmującemu faksem w dniu zawarcia umowy.

Wynajmujący zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych pracowników Najemcy w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji Osprzętu medycznego.

4. Dowodem dostarczenia, przekazania Osprzętu Medycznego do Najemcy, będzie protokół zdawczo-odbiorczy/oświadczenie Użytkownika. Treść protokołu zdawczo-odbiorczego/oświadczenie Użytkownika stanowi załącznik nr 3 do Projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto Wynajmujący zobowiązany jest przekazać instrukcje obsługi i etykiety wyrobu w języku polskim.

5. Umowa zostanie zawarta na czas określony:

a) 16 sztuk – od dnia 24.11.2017 do 30.11.2019 roku,

b) 130 sztuk – od dnia 01.12.2017 do 30.11.2019 roku,

6. Koszt najmu jednego koncentratora tlenowego powinien obejmować dostawę do  Użytkownika wraz z pełnym wyposażeniem, przez które rozumie się akcesoria niezbędne do użytkowania Osprzętu Medycznego, tj.: wąsy tlenowe 2.1 m w ilości 3 szt., przewód tlenowy długości min. 7 m ze złączką, filtr powietrza oraz nawilżacz tlenowy, jego odbiór od Użytkownika po zakończeniu leczenia oraz koszty serwisowania i wymiany masek lub kaniul oraz nawilżacza i filtrów oraz innych ewentualnych materiałów zużywalnych.

7. Oferowane koncentratory tlenowe powinny spełniać warunki techniczne niezbędne do ich samodzielnej obsługi przez pacjenta (Użytkownika) w miejscu jego zamieszkania.

8. Ciężar koncentratora tlenowego nie może przekroczyć 30 kg.

9. Poziom natężenia dźwięku wytwarzanego przez koncentrator maksymalnie 40 dB.

10. Stężenie tlenu w oferowanym koncentratorze tlenowym przy ustawieniu przepływomierza 2,5l/min powinno wynosić nie mniej niż 90%. Dostarczone w ramach zawartej umowy koncentratory tlenowe powinny posiadać zasilenie z uziemieniem  – 230V, 50 Hz i pobór mocy nie więcej niż 350 W. Zakres przepływów od 0,5 do 5 l na minutę.

11. Dostarczone w ramach zawartej umowy koncentratory tlenowe powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku spełniać warunki techniczne określone przez producenta oraz wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.)

12. Wymiany akcesoriów dokonywane będą na następujących zasadach:

kaniule tlenowe lub maski  – w liczbie umożliwiającej ich wymianę co najmniej raz w miesiącu, wymiana filtra powietrza, filtra przeciwbakteryjnego oraz nawilżacza powietrza co 6 miesięcy.

13. Ponadto Wynajmujący będzie dokonywał pomiaru stężenia wytwarzanego przez koncentrator tlenu przy przepływie 2l/min co 6 miesięcy.

14. Wynajmujący zobowiązany jest do przeglądu i wymiany filtra bakteryjnego po każdej zmianie pacjenta oraz dokonania co pół roku przeglądu Osprzętu medycznego oraz sporządzenia protokołu z każdego przeglądu i przedstawienia go Najemcy.

15. Wykonawca zapewnia telefoniczną dostępność serwisu w celu zgłoszenia awarii. 
W przypadku wystąpienia awarii Osprzętu Medycznego Wynajmujący zobowiązuje się usunąć ją maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Użytkownika bez względu na dzień tygodnia, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem zawierającym datę oraz godzinę zgłoszenia oraz usunięcia awarii, potwierdzonym przez Użytkownika a następnie dostarczonym do Najemcy. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii na miejscu musi zostać w ciągu 10 godzin przekazany koncentrator zastępczy, o czym będzie pisemnie poinformowany Najemca. Po wykonaniu naprawy koncentrator pierwotnie przypisany do Użytkownika musi zostać niezwłocznie do niego zwrócony.

16. W przypadku, gdy w kolejnych latach kalendarzowych, tj. od 2018 lub 2019 roku obowiązywania niniejszej umowy, Narodowy Fundusz Zdrowia nie zakontraktuje usługi Domowego Leczenia Tlenem u Najemcy, wypowie lub rozwiąże istniejącą umowę o świadczenia zdrowotne finansowane ze środków publicznych, umowa niniejsza traci moc z dniem, od którego usługa Domowego Leczenia Tlenem nie została zakontraktowana bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, natomiast jeżeli ilość zakontraktowanych świadczeń ulegnie zmniejszeniu, z przyczyn dotyczących pacjentów wówczas strony zmniejszają ilość najmowanych koncentratorów.

17. O braku zakontraktowania usługi z NFZ Najemca poinformuje Wynajmującego w ciągu 7 dni od daty otrzymania dokumentu z NFZ potwierdzającego ten fakt. Fizyczny odbiór koncentratorów od Użytkowników nastąpi w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty wygaśnięcia umowy. Zmniejszenie ilości potrzebnych dla pacjentów koncentratorów przekazywane będzie na bieżąco w trakcie realizacji umowy.

Załączniki do pobrania
ZałącznikData plikuRozmiar pliku
pytania-i-dopowiedzi--zawiadomienie-o-zminie-siwz_1388.pdf2017-10-26 11:03:573.50 MB
ogloszenie-o-zamowieniu_1248.pdf2017-10-19 14:19:512.76 MB
siwz-+-zalaczniki_1491.pdf2017-10-19 14:19:587.51 MB
zalaczniki-do-siwz-nr-2--3--4--6_1813.doc2017-10-19 14:20:04123.50 KB
zalacznik-nr-7-do-siwz---formularz-wyliczenia-ceny_1797.doc2017-10-19 14:20:1943.00 KB
ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia_1370.pdf2017-10-26 11:03:50151.01 KB
zawiadomieni-o-zmienie-siwz-2_1150.pdf2017-10-26 11:52:322.75 MB
informacja-z-otwarcia-ofert_1597.pdf2017-10-31 14:08:03107.95 KB
informacja-o-wymnikach-postepowania-na-str_1452.pdf2017-11-07 13:16:18141.97 KB
ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia_1876.pdf2017-12-04 14:11:38846.02 KB

Historia dokumentu
WersjaDataZmodyfikowane przez
Wersja 1 2017-10-19 14:21:11Joanna Jakubiec
Wersja 2 2017-10-26 11:04:14Joanna Jakubiec
Wersja 3 aktualna 2017-10-26 11:51:09Joanna Jakubiec
Wersja 4 2017-10-26 11:52:37Joanna Jakubiec
Wersja 5 2017-10-31 14:08:11Joanna Jakubiec
Wersja 6 2017-11-07 13:16:27Joanna Jakubiec
Wersja 7 aktualna 2017-12-04 14:11:42Joanna Jakubiec