Biuletyn Informacji Publicznej
Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu ZP/PN/14/2017


Autor dokumentu: Joanna Jakubiec
Osoba publikująca: Joanna Jakubiec Data publikacji: 2017-11-28 14:09:07
Osoba modyfikująca: Joanna Jakubiec Data modyfikacji: 2018-01-25 10:11:34
Wyświetleń dokumentu: 6667

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów (transport w stanie zagrożenia życia, na konsultacje i badania diagnostyczne, przekazanie pacjenta do innego podmiotu leczniczego, transport do miejsca zamieszkania lub przebywania pacjenta pod adres wskazany przez Zamawiającego), oraz krwi, preparatów krwiopochodnych i materiałów biologicznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu.

 

Miejsce rozpoczęcia transportu sanitarnego  - lokalizacja Zamawiającego, tj.:

Szpital Chorób Płuc w Orzeszu ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze

Przedmiot zamówienia składa się z 4 zadań częściowych (części):

Część nr 1 - transport sanitarny zespołem specjalistycznym, w skład którego wchodzą  co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych  czynności ratunkowych, w tym: lekarz systemu oraz pielęgniarka                    systemu lub ratownik medyczny;
Część nr 2 - transport sanitarny zespołem podstawowym, w skład którego wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania czynności ratunkowych, w tym: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
Część nr 3 - transport sanitarny pacjentów;
Część nr 4 - transport krwi, preparatów krwiopochodnych i materiałów biologicznych.

Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów CPV:

60.11.20.00-6 – usługi w zakresie publicznego transportu drogowego;

60.13.00.00-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

Szczegółowy opis zasad realizacji usługi - niniejsze postępowanie obejmuje:

1) świadczenie usług transportu pacjentów do innych jednostek świadczących usługi zdrowotne w celu dalszego leczenia, wykonania badania bądź konsultacji (część 1, 2 i 3);

2) odwozu pacjentów do miejsca zamieszkania lub przebywania pacjenta zgodnie z potrzebami Zamawiającego (część 1, 2 i 3);

3) świadczenie usług transportu krwi, preparatów krwiopochodnych i materiałów biologicznych (część 4);

4) po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym (lokalizacja Zamawiającego).

5) Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów związanych z eksploatacją środków transportu sanitarnego ani żadnych kosztów związanych z wykorzystywaniem środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą ,Zamawiającym i środkiem transportu

6)Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania środków transportu sanitarnego w należytym stanie technicznym, czystości oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego,

5. W przypadku transportu osoby nieprzytomnej lub z zaburzeniami poznawczymi dokumentacja medyczna jak i dokumenty identyfikacyjne przekazane będą w zamkniętej kopercie obsłudze pojazdu, która odpowiadać będzie za nią do momentu przekazania pacjenta w podmiocie przejmującym lub  w sytuacji powrotu pacjenta do SCP Orzesze.

Załączniki do pobrania
ZałącznikData plikuRozmiar pliku
ogloszenie-o-zamowieniu_1826.pdf2017-11-28 14:08:354.14 MB
siwz_1797.pdf2017-11-28 14:08:363.45 MB
zalacznik-nr-1-opis-przedmiotu-zamowienia_1851.pdf2017-11-28 14:08:48294.89 KB
zalaczniki-2--3--4--6-do-siwz_1811.doc2017-11-28 14:08:49137.50 KB
zalacznik-nr-5-do-siwz---projekty-umow_1417.pdf2017-11-28 14:09:0213.24 MB
zalacznik-nr-7-formularz-wyliczenia-ceny_1165.doc2017-11-28 14:09:0241.00 KB
ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia_1803.pdf2017-12-05 14:10:06210.38 KB
pytania-i-odpowiedzi--zawiadomienie-o-zmianie-siwz_1688.pdf2017-12-05 14:10:061.09 MB
zmieniony-zalacznik-nr-6-do-siwz_1151.doc2017-12-05 14:10:0760.00 KB
informacja-z-otwarcia-ofert_1350.pdf2017-12-12 14:22:44153.03 KB
informacja-o-wynikach-postepowania---na-str_1374.pdf2017-12-13 11:18:41311.78 KB
ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia_1454.pdf2018-01-25 10:11:29115.77 KB

Historia dokumentu
WersjaDataZmodyfikowane przez
Wersja 1 2017-11-28 14:09:07Joanna Jakubiec
Wersja 2 2017-11-28 14:13:27Joanna Jakubiec
Wersja 3 2017-12-05 14:10:11Joanna Jakubiec
Wersja 4 2017-12-12 14:22:48Joanna Jakubiec
Wersja 5 2017-12-13 11:18:47Joanna Jakubiec
Wersja 6 aktualna 2018-01-25 10:11:34Joanna Jakubiec