Szpital Chorób Płuc w Orzeszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do BIP Szpital Chorób Płuc w Orzeszu.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń, mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-08-30.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-08-30.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. W ramach strony dostępne jest również menu wspomagające dostępność cyfrową (ikona po lewej stronie ekranu).
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Paweł Cichoń, sekretariat@szpitalorzesze.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 221 36 61/62 wew.49 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
brak
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. W placówce ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Załącznik | Data pliku | Rozmiar pliku |
---|
Wersja | Data | Zmodyfikowane przez |
---|---|---|
Wersja 1 | 2021-03-10 09:49:45 | Administrator Biuletynu |
Wersja 2 | 2021-03-10 09:57:09 | Administrator Biuletynu |
Wersja 3 | 2021-03-10 09:59:47 | Administrator Biuletynu |
Wersja 4 | 2021-03-10 10:00:46 | Administrator Biuletynu |
Wersja 5 | 2021-03-10 10:31:47 | Administrator Biuletynu |
Wersja 6 | 2021-03-10 12:57:21 | Administrator Biuletynu |
Wersja 7 | 2023-01-09 12:23:04 | Administrator Biuletynu |
Wersja 8 | 2024-01-30 12:27:49 | Administrator Biuletynu |
Wersja 9 aktualna | 2024-01-30 12:30:49 | Administrator Biuletynu |