Szpital Chorób Płuc w Orzeszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Biuletynu Informacji Publicznej Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Data publikacji: 13.03.2015
Data ostatniej dużej aktualizacji: 10.03.2021
Strona internetowa jest w trakcie wprowadzania zmian z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń, mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W ramach strony dostępne jest również menu wspomagające dostępność cyfrową (prawa górna część strony).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Paweł Cichoń.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 221 36 61/62 wew. 49 na adres e-mail sekretariat@szpitalorzesze.pl można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
W placówce ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Załącznik | Data pliku | Rozmiar pliku |
---|
Wersja | Data | Zmodyfikowane przez |
---|---|---|
Wersja 1 | 2021-03-10 09:49:45 | Administrator Biuletynu |
Wersja 2 | 2021-03-10 09:57:09 | Administrator Biuletynu |
Wersja 3 | 2021-03-10 09:59:47 | Administrator Biuletynu |
Wersja 4 | 2021-03-10 10:00:46 | Administrator Biuletynu |
Wersja 5 | 2021-03-10 10:31:47 | Administrator Biuletynu |
Wersja 6 | 2021-03-10 12:57:21 | Administrator Biuletynu |
Wersja 7 aktualna | 2023-01-09 12:23:04 | Administrator Biuletynu |